Bugün...



400 Yataklı Yeni Devlet Hastanesinin Ankara Yolu Üzerine Yapılacağı Bilgileri Paylaşıldı
Tarih: 11-06-2019 08:40:16 + -


Gündem dışı söz alan MHP Grup Başkan Vekili Kamil Çoban, 400 yataklı yeni Devlet Hastanesi’nin nerede yapılacağı konusunda kamuoyunda bilgi kirliliği yaşandığını hatırlattı, Başkan Çıbık ise cevap verdi.


400 Yataklı Yeni Devlet Hastanesinin Ankara Yolu Üzerine Yapılacağı Bilgileri Paylaşıldı

Çankırı İl Genel Meclisi 2018 Yılı Kesin Hesabını Onayladı

 

İl Genel Meclisi Haziran ayı toplantılarının birinci birleşimini tüm üyelerin katılımıyla Mustafa Çıbık başkanlığında gerçekleştirdi.

 

Birleşimde İl Özel İdaresi’nin 2018 Mali yılı Kesin Hesabı üzerinde incelemesini tamamlayan Plan ve Bütçe Komisyonu, İmar ve Bayındırlık Komisyonu, Çevre ve Sağlık Komisyonu, Eğitim Kültür Sosyal Hizmetler Komisyonu ile Tarım ve Köylere Yönelik Hizmetler Komisyonu tarafından hazırlanan ortak rapor görüşüldü.

 

Ortak rapor hakkında bilgi Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Ahmet Kaşkaya tarafından verildi.

 

Kaşkaya, gelirin 1962 milyon 926 bin 124,90 lira, ödeneğin 220 milyon 120 bin 941,49 lira, giderin 164 milyon 304 bin 279,50 lira, iptal edilen ödeneğin 350 bin 830,59 lira, 2019 yılına devredilen ödeneğin 55 milyon 465 bin 831,59 lira olduğunu söyledi.

 

Kanunlarla tahsiline yetki verilen gelirlerin tahsilinin zamanında yapıldığı, zamanında yapılmayanların gecikme cezaları ile birlikte tahsil edildiği, zaman aşımına uğratılmış gelir tahakkuku bulunmadığı belirten Kaşkaya şunları söyledi:

 

“Yapılan giderlerin tasarruf tedbirlerine riayet edilerek yapıldığı, İl Özel İdaresi görevleri arasında yapılan hizmetler için olduğu, tertibi açılmayan, ödeneği mevcut olmayan herhangi bir gidere rastlanmadığı, yapılan giderlerin yerinde olduğu ve gerçek ihtiyaç karşılığı olduğu, İl Özel İdaresine görev olarak verilen hizmet ve mal alımları için yapıldığı, yapılan ödeneklerle ilgili evrakların usulüne uygun olarak yapıldığı görüldü.”

 

Ortak rapor oy birliği ile kabul edildi.

 

Yeni Hastane Yeri Ankara Yolu Üzerine

 

Gündem dışı söz alan MHP Grup Başkan Vekili Kamil Çoban, 400 yataklı yeni Devlet Hastanesi’nin nerede yapılacağı konusunda kamuoyunda bilgi kirliliği yaşandığını ifade ederek “Yapraklı yolu üzerine veya Ankara yolu üzerine yapılacağını ifade edenler bulunduğu gibi, ödeneğin geri gittiği şeklinde de dile getirenler var. Kamuoyundaki bilgi kirliliğini önleme bakımında bu konuda bilgi talebinde bulunuyoruz” dedi.

 

Başkan Çıbık ise ödeneğin geri gitmesi gibi bir durumun söz konusu olmadığını, Ankara yolu üzerinde yapılacağı yönünde bilgisi bulunduğunu söyledi.

 




Bu haber 6944 defa okunmuştur.

Etiketler :
haso / 14-06-2019 09:56:00

Hastanenin yeri Cezaevi yanı... Merkeze uzaklığı 2 km, yanından Çevre yolu da geçiyor. Merkezden yürüyerek hastaneye gelebilirsiniz. Ankara yoluna yapılmasını isteyenlere şaşıyorum....! Obruk tehlikesi var. Bataklık, sinekli ve üstelik merkeze 10 km gidiş 10. km geliş, bunlar milleti düşünmüyorlar. bence...! Ankara yoluna yapılmasını isteyenlere sesleniyorum... Ankara yoluna Hasta Sevki Kolay olurmuş...Beyler siz hastaneyi Hasta Sevkinin kolaylığı için yapıyorsanız hiç yapmayın. Çankırıyı Ankara ya taşıyın olsun bitsin... Adliye yi, Valilik binasını Ankara yoluna yaptınız. Gelen misafirler Çankırı ya uğramadan, bir bardak çay içmeden geri dönüp gidiyorlar. Yazık bu millete, bu esnafa,,, Anladığım kadar Çankırının kaderini Çankırılı olmayan, görev yapan bürokrasiler belirliyor. Yazıklar olsun.... Çankırı Belediye başkanı yer tespitine el koymalı.....

muhtarlar / 13-06-2019 10:08:00

Sayın yetkililer hala Hüseyin Fili' in kayığında gidiyorsunuz. Daha önce Sayın Cumhurbaşkanımıza 83 muhtar olarak konuyu ilettik yine iletmekten geri kalmayacağız bunu bilin. Çankırı nüfusunun % 75 i Yapraklı tarafından ve merkez köylerinden oluşuyor gerekli ikazı 31 Martta yaptık zannediyorduk. Ama anlamamışsınız. Bu işin takipçisiyiz bunu bilin 10 km uzağa hasta insanları sürüklemek hangi vicdana sığar?

RIFKI ÇUBUK / 12-06-2019 10:16:00

Çankırı'nın geleceğini düşünen değerli siyasetçiler. Hastanenin Ankara yolu üzerine yapılacağı bilgisini söylüyonuz. Hem gelen hastanın Ankara'ya kaçtığından şikayet ediliyor, hemde Ankara yolu hala gündemde. Benim acizane fikrim bir insan heğbesini kucağındamı daha çok taşır, yoksa sırtındamı? Neden memleketin sırtı dururken kucağına yük verirsiniz? Kastamonu'yu göz önünde bulundurun lütfen. Hiç Çankırı tarafında resmi yapılaşması varmı? Yani memlekete gelen transit gelip geçmeden şehire girip en azından bir kase çorba içse esnafa bi katkısı olsa nasıl olur? Birde bunu genele yayarsak siz düşünün. Saygılarımla.

/ 12-06-2019 03:51:00

Yapraklı yolu en güzel yerdir.

Nevzat sezer / 12-06-2019 01:48:00

ŞİMDİKİ HASTANE İYİ. BOŞUNA PARA HARCAMA YAPMAYIN. ASKERLİK ŞUBESİNİ HASTANEYE KATIN YETER. PARAMIZ FAZLA GELİYORSA E.Y.T ÇIKARIN, EMEKLİLİK BEKLİYENLER EMEKLİ OLSUNLAR. YAZIK BOŞUNA İSRAF. BU MİLLETİN VERGİSİ ALIYORSUNUZ, MEMURA, İŞÇİYE, ASGARİ ÜCRETİLİYE ZAM YAPARKEN ELİNİZ TİTRİYOR. EMEKLİ MAAŞI 1100 LİRA ALAN VAR. HAKKIMI HELAL ETMEM. BOŞUNA DEVLETİ SOYMAYIN, Bİ KERE YAPIN. YETER ŞEHİR MERKEZİNDE MEYDAN YOK, SITATYUMU SPOR KOPLEKİ YAPIN, YÜZME HAVUZUMUZ YOK ÇOCUKLARIMIZI EVDE İNTERNETTEN KURTARIN. PEYGAMBER EFENDİMİZ DE SPOR ÖNERMİŞ, ATATÜRK DE SAGLAM KAFA SAGLAM VÜCUTTA OLUR DEMİŞ. KARATEKİN PARKINDAN ASKERİYEYİ ÇIKARIN VATANDAŞ KULANSIN, YAŞLILARIN GİDECİİ YER YOK. ÜNİVERSİTE ŞEHİRDEN UZAKLAŞTIRMAK ESNAFA DARBE DEMEK ,ÖGRENCİ ÇANKIRI TERCİH ETMİYOR, ÇANKIRI HER YERİ ÜNİVERSİTE ÖGRENCİSİNİN OKULUNA GİDECEGİ YERLER HALİNE GETİRİN. KARATAŞ MAH YÖRESEL ÜRÜNLER MERKESİ YAPIN, AYNI BEYPAZARI, SAFRANBOLU GİBİ. TUZ MAGRASINI ASTIM BURONŞİT HASTANESİ OTELERİ OLSUN TURİST GELİSN ÇANKIRI BÜYÜSÜN.

Berat Ergün / 12-06-2019 00:54:00

Eeee Çankırı’mızın sazanlar gurubu öyle bir hastane yapılmayacak. Varlıkta yapılmayan, darlıkta nasıl yapılabilir. Balon var üfleyin.

Murat DEMİRDÖVEN / 11-06-2019 15:45:00

Neden en mantıklı yerleri işaret ediyorsunuz ki? Yapacak olanlar en mantıksız olan yerleri tercih ederken. Şansınızı zorlamayın mantık tatilde?

isimsiz / 11-06-2019 14:40:00

Millet yazmış Ankara yolunda kimin arsası var diye. MKE arkasına olurmu hastane? Boş boş konusmayın. Ballıca mevkii iyidir bence. Yapılsında hastane Çankırı'ya şehir gelişsin. Çıkartın at gözlügünü.

vatandaş / 11-06-2019 12:00:00

Çankırılı Rumuzlu hemşehrime pek katıldığımı söyleyemem orası çamur diyorsun peki neden emniyet, adalet sarayı, milli eğitim müdürlüğü vb kurumlar oraya taşındı? Zemin çamur ona kalırsa Çankırı da her yer su içinde ve çamur; hem Yapraklı yolundan geçecek çevre yolu da durdu, ambulansın güzergahı iyi seçilmeli şuan yeri güzel seçilirse Ankara yolunda o zaman rayına oturur he bir de sanki Yapraklı yoluna gidince millet dolmuş parası vermeyecek mi? Devlet mi karşılayacak dolmuş paralarını? Biliyorsun ki hastaneye direk aktarmasız servisler var 10 dakika da hastaneye gidip geliyor.

Çankırılı / 11-06-2019 11:10:00

ESKİ HASTANEYİ YIKIP YERİNE ÇOK RAHAT Bİ ŞEKİLDE HASTANE YAPABİLİRLER. YAPRAKLI YOLU MAKİNE KİMYANIN ÜSTÜ ESKİ TUĞLA FABRİKASI ARZİSİDE ÇOK UYGUN CEZAEVİNİN YANINDA. DEVLETİN YETERİNCE BÜYÜK ARSASI VAR ANKARA YOLUNA YAPILINCA MİLLETİN OTOBÜS PARASINI CEBİNİZDEN Mİ ÖDEYECEKSİNİZ? ÇOK SAÇMA BENCE DAHA MANTIKLI Bİ ŞEKİLDE DÜZENLENMESİ LAZIM BU KONUNUN OYUNCAK DEĞİL. ANKARA YOLU BATAKLIK İÇİNDE HİÇ Bİ ARAZİSİ SAĞLAM DEĞİL O KADAR PARA YİNE ÇÖPE GİDECEK.

ceniz / 11-06-2019 10:57:00

ÇANKIRIMIZA hayırlı olsun ANKARA yoluna yapılacak hastane Sanayinin olduğu bölge en uygun yer.