Bugun...



Bu Yol Daha Çok Canlar Yakar
Tarih: 31-07-2018 17:24:04 + -


Virajın keskinliği ve yeterli uyarıların yapılmamış olması nedeniyle bu yol kazalara davetiye çıkartıyor. Beddua almak istemiyorsanız varın gidin düzeltin hatalarınızı.


Bu Yol Daha Çok Canlar Yakar

Bu Yolun Sonu Hayır Değil

 

İlimiz Kırkevler Mahallesi Kenbağ mevkiinde bulunan Orhan Saka Spor Salonunun devamındaki kavşaklı yol tehlike saçıyor.

 

Edindiğimiz bilgiye göre bu yolda Çankırı Merkez istikametinden Ilgaz yönüne hareket halinde olan araçlar hızını alamayarak karşıdaki topraklı yola uçuyorlar.

 

3 gündür yaşanan kazalarda can kaybı yaşanmaması sevindirirken vatandaşların arabaları zarar görüyor.

 

Virajın keskinliği ve yeterli uyarıların yapılmamış olması nedeniyle bu yol kazalara davetiye çıkartıyor. Çankırılı vatandaşların tedbirli bir şekilde geçtiği kavşaktan ilimizden misafir olarak geçen sürücüler kavşağın derinliğini hesap edemeyip kazalara sebebiyet veriyorlar.

 

Çankırı olarak yol yapım çalışmalarında çok canımızı kaybettik canların kaybedilmemesi için yetkilileri UYARIYORUZ!

 




Bu haber 7439 defa okunmuştur.

Etiketler :
/ 02-08-2018 12:24:00

ŞEHİRLER ARASI YOLDA Ö DENLİ KESKİN Bİ VİRAJ OLMADIGI İÇİN DOĞAL OLARAK İNSANLARIN KAZA YAPMASI KAÇINILMAZ..

rıfat / 02-08-2018 11:56:00

misafir olarak yorum yapan arkadaş. sen hiç ilin ecnebisinin yaptıpı yolları gördünmü? bizden daha ucuza mal edip bizden daha uzun yıllar kullanıyorlar. aç video sitelerinde seyret. avrupada yol yapımı de arat izle ne demek istediğimi anlarsın. senin bu yorumuna kargalar güler. medeniyet böyle olmaz. biraz dünyaya açın gözünüzü, adamlar nasıl kentleşiyor, nelere önem veriyor diye biraz videolara bakın gidemiyorsanız bile. işim gereği yaklaşık olarak 68 ülke gezdim. gidin de bir park sistemlerini, yol kurallarını, insana kişiliğe saygıyı görün adamlarda. güya müslümanız sorsan, bizim piknik alanlarına akşam üzeri gidin bakın her yer karpuz-çekirdek kabuğu, çel çöp. adamlar bizden temizlik olarak daha müslümanca yaşıyorlar. örnek japonya en takdir ettiğim ülkedir. kurallara uymak insana saygı en ön plandadır. kimse kimsenin hakkını asla yemez, saygızıslık yapmaz. bizde yol vermedin diye yol senin olmasına rağmen adam pompalı ile iner arabadan. nerde müslümanlık bizde...

rıfat / 02-08-2018 11:49:00

çankırı ve çevresinde 1 tane adam gibi yol göstersenize. ankara yolu 15 senedir bitmemiş halen rezillik diz boyu. ayrıca vatandaş olarak yazı yazan arkadaş. kardeşim ya 500 cc üzeri araba sokmayacaksın memlekete yada soktuğun arabalara göre yol yapacaksın. adam bir viraj yapmış 250 km ile bile girsen araba kendi alıyor virajı. viraj dediğin döndüğü tarafa içe yatık olur. bizimkiler sola viraja giriyorsun yol sağa dışa eğimli ve araba sağa gitmeye çabalıyor. bu mu medeniyet bu mu yol. ayrıca daha çevre yolu bile yokken fidanlığa yapılna o viyadükümsü şeyi ben çözemedim. çankırıdan korguna giderken nerden gircen nerden çıkacak belli değil. alttan geçtikten 500 metre sonra sola dönüp yola bağlanıyorsun. bu nasıl proje, köprü ayağından tatlı bir virajla bağlantı yapmak kimsenin aklına gelmedimi yahu yapmayın artık. işi ehline verin buyurmuşlar daha ne demek lazım.

Hüsnü / 02-08-2018 11:20:00

Hüsnü'nün virajı unutulmasın en fazla kaza ölüm hüsnü'nün virajında oluyor.

Vatandaş / 01-08-2018 14:00:00

Ben o yolu hep kullanıyorum, yolda hız 50 km. Levhada var, kurallara uyulsa böyle olmaz, biraz dönüp kendimize bakalım, kurallara uyulsa hiç bişey olmaz.

vatandaş / 01-08-2018 13:52:00

Bu sadece 1 tanesi oraya çıkan mı, kaldırıma çıkan mı, tabelaya çarpan mı? hangisini istersiniz yol yol değil mübarek orasını sanki "seni istemiyoruz aramızda"der gibi yapmışlar.

Mağdurumda mağdurum / 01-08-2018 08:59:00

Deveye sormuşlar "boynun neden eğri ?". why not demiş. ceo yapmışlar hemen şirkete. sonra plastik cerrahi ameliyatıyla boynunu düzelttirmiş. zürafayla evlenmiş .çocukları olmuş. züde koymuşlar adını. züde bir gün bi deveyle karşılaşmış "boynun neden eğri demiş?". hangi fimden bahsettiğini bilmiyorum demiş.

S / 01-08-2018 08:36:00

Şu ana kadar yetkililer ihale,inşaat sektörü,kat zemin projeleri v.s gibi durumlara ayırdığı zamanı böyle önmeli konulara ayırmış olsaydı,bu olumsuz vakaların hiç birisi yaşanmamış olacaktı.MUSTAFA BEY ÖZELLİKLE ÇANKIRI MERKEZ YAYALARIN GEÇEBİLECEĞİ ÜST GEÇİT YAPILMASI KONUSUNA DA EĞİLMENİZİ TALEP EDİYORUM.LÜTFEN KÜÇÜCÜK ŞEHİRDE ARAÇLAR DÜĞÜN KONVOYU GİBİ ..1 TANE ÜST GEÇİT YOK.YAYA NERDEN GEÇECEK.SADECE İNSİYATİFLİ ŞOFÖRLERE KALMIŞ...TEŞEKKÜR EDERİM..

misafir / 01-08-2018 08:24:00

Ee bari onlarda o yola yavaş girsinler 100 ile 120 ile gidersen olacağı bu yolun ne kabahatı var?