Bugun...



Çok Çarpıcı İddialar Var Acaba Doğrumu?..
Tarih: 31-12-2017 13:38:34 Güncelleme: 31-12-2017 19:24:34 + -


Çankırı'nın Kaderi bu mu? Çankırı Bunu Hak Ediyor mu? Çankırı'nın Çankırılının temsilcisi, sahibi kimler acaba? Çankırı'ya kıs kıs güldürüyorlar. Ne hallere düşürdüler memleketimizi? İşine gelmeyen siyasilerimiz ayakta uyusunlar...


Çok Çarpıcı İddialar Var Acaba Doğrumu?..

Bu İddialar Doğru Değil Diyorsanız Kanıtlamanız İsteniyor!

 

Başhekim Dt. İbrahim Coşkuner’in görevden alınmasıyla Çankırı Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi Baştabipliğine Dt.Seyfi Barış Ekşi getirildi. Gelene hayırlı olsun, gidene güle güle demek erdemliktir. Bu iyi dileklere kadar olan kısımda sorun yok.

 

Sorun Gol Atanlarda, Attıran sorumsuzlarda...

 

Çankırı’da hayata geçirilen projelerden biri olan Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi tamamlandı. Tamamlanmasına tamamlandı da son dakika atılan gol ile neden Çankırı Ağız Diş Sağlık Merkezi Baştabiplik değişikliğine gidinildi. Bu değişikliliğe kimler vesile oldu? İddialar mide bulandırmaya başladı.

 

Peki; www.haberci18.com İnternet medyasının sayfasına taşıdığı bu sağlık haberinden sonra Çankırı’da neler yaşanmış, neler gündeme gelmiş, haberden sonra üzülen vatandaşlar neler yazmış, neler söylemiş buyurun hep birlikte okuyalım.

 

Çankırı Ağız Diş Sağlık Merkezinde Neler Oluyor?

 

Vatandaş Veya Camia İçerisinden Gelen İddialar Doğru İse Durum Çankırı’da Vahim…

 

“Çankırı'mızın hak ettiği sağlıkta daha iyiye ve daha güzele ulaşması gerekirken, Çankırı Ağız Diş Sağlık Merkezi kurumunu hedef tahtası haline getirenlerden hesap sorulacak mı?

 

Başta Sayın Valimiz Hamdi Bilge Aktaş’ın bu yaşananlara el atması, konunun üzerine gitmesi isteniyor. Bu insanlara dur denilmesse Çankırı’da yaşananlar Sayın Cumhurbaşkanımıza, Sayın Başbakanımıza, Sayın Bakanımıza konunun iletilmesi an meselesi. Bilgilerinize denilmiş mesaj ve şikayetler dizisi.

 

Vatandaşlardan Mesaj Var;

 

İşte mesajlardan birkaç örnek:

 

Bu Şikayet Ve Mesajlara Kulak Verin Sayın Yetkililer!

 

Sayın Sağlık-Sen Sendika Çankırı Şube Başkanı, Hastane Mali İşleri Müdürü Tuna Dinç “Çalışan haklarını korumakla yükümlü olduğunu unutup müdür olduğu yerde çalışanlara zulüm gibi uygulamalara imza atıyor. Fazla mesai yaptırıp ücret ödemiyor deniliyor. Bu iddia doğrumuy ki acaba?

 

Gerçek Akp ruhu taşıyanlar bu fırsatçılığı yapmaz, yaptırmaz diyebilen bazı kişilerde var. Ak partiyi çıkarları için kullananlara gerekli ders daha fazla gönül yıkamadan verilmelidir, ipi çekilmelidir diyen kamuoyuda var. Akp'liler bu düşünceye nasıl bir cevap verir bilemeyiz.

 

Mide Bulandıran, Utanç Duyulabilecek Açıklamaların Ardı Arkası Kesilmiyor!

 

Eski başhekim İbrahim Coşkuner bey mevzuatı harfiyen bilen dürüst bir yöneticiydi. Nasıl müdür oldugu belli olan Tuna Dinç onla baş edemeyecegini anladı ve kendi ifadesiyle aynen şöyle dedi. Ben İboyu yolladım, artık rahatız. Soruyoruz Tuna Dinç neden rahat olmak istiyor, neden? Çankırılı olmayan, kafasına vur ekmeğini al bir başhekim getirdi. Sayın Çankırı’yı yöneten idareciler sizlerde sesleniyorum. Bu olayları hiç araştırdınımız mı? Sizce neden? Yeni binada bir sürü ihale olcak. Ooo yeni mallar alınacak, iş yeri temliscisi olduğunu öğrendiğimiz E.E., isimli şahıs sabah işe gelince uykusunu açtıktan sonra saat 09:00 gibi kahvaltısını yapar, dışarı sigara içmeye çıkar, biraz sohbetten sonra tv izlemek için dinlenme odasına çekilir. Gündüz iyice dinlendikten sonra bol paralı nöbetine devam eder. Nöbet dediysek odasına geçip uzanır işte. Bunları bilmiyormuydunuz? Bilmiyorsunuz. Neden siz yetkilileride böyle kandırıyorlarda ondan. Araba saltanatından çabuk sıkılır, sürekli araç değiştirdiğini söyler. Son olarak bmw aldı. Bunlara itiraz edersen fetöcü olursun defterini dürerler, Sakın konuşma tehdidi ondan sonrası malüm.

 

Hekim sayısı gittikçe düşüyor, hekim ihtiyacı var çözmelisin deyince Tuna Dinç kızar, olmadı arkasından ya partiden kızıyorlar bunları dile getirmeyin der. Milletvekilinin Çankırı Ağız Diş Merkezi çalışanlarının sayısından haberi yok. Daha yeni il olan Karabük’te 35 dişhekimi varken Çankırı da bu sayı 22. Uyuyan vekiller uyanırsa belki bu sayı artar. Tuna Dinç’e kalsa yok efendim bakanla, milletvekillerle konuşmuş söz almış tabi inanırsan… (Bu açıklamaların tümü şikayetçi vatandaşımız tarafından kaleme alınmıştır.)

 

Herkes İyi Şeyler Söylemiyor, Pis Kokular Etrafa Dağılmaya Başlamış!!!

 

Yeter artık Çankırı’da yaşananlara birileri dur desin. Çekin elinizi Çankırı ve Çankırı halkının üzerinden. Bu adı geçen kişi zamanın valisi tarafından azarlanmış. bir kenara itilmişti. Kızmıştık vali beye. Meğer o vali doğru birşeyler yapmış. 

 

Bu işlerle uğraşacağınıza Çankırı’ya, Çankırılıya modern bir hastane yeri bulun. Yanlışsa yanlış deyin. Haberci18.com sallıyor, atıyor deyin gönül koymayız.

 

Çankırı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi’nde fiziki olarak yetersiz bir mekânda öz verili bir şekilde hizmet vermeye çalışan eski Başhekim Dt. İbrahim Coşkuner ve personellerine gerekli anlayışı gösteremeyenler Çankırı halkından özür dilemelidir, helalleşmeyide ihmal etmemelidir.

 

Şayet Adalet Ve Kalkınma Partisi Milletvekilleri, yöneticileri ve üyeleri bu olay bizim dışımızda gerçekleşen bir olaylardır diyebilirse sorun yok diye düşünülebilir insanlar.

 

Not: İdidalar ve masajlar’ın sunulması ile www.haberci18.com internet medyası ve admininin tasarlayıp kaleme alıp yayına sunduğu bilgiler değildir. Ancak basın ahlak ve kurallarına göre söz konusu olayların önüne geçinilmesi hakkında, gelen şikayet ve mesajlar incelenip yetkililere, kamuoyuna sunulma amaçlı yayına verilmiştir. Bu açıklamamızıda kimse farklı düşünmeye kalkışmasın. Kimseçiklerden korktuğumuzu, çekindiğimizi de aklının uçundan dahi geçirmesin. Birileri gibi bize üslup dersi vermeye neyi kalkmasın! Konu memleket meselesi olunca bedeli ne ise herkes bedelini ödeyecektir. Bu böyle biline.

 




Bu haber 10831 defa okunmuştur.

Etiketler :
Arıcı / 17-01-2018 23:59:00

Vah vah aslanı kediye boğdurun bakalım. Temizlik işcisine müdürün gücü yetmedikten sonra O kurumda müdür olsan ne memur olsan ne?

hacı şen / 04-01-2018 02:16:00

arkadasın birisi sormuş sendikadaki yöneticiler nerde görev yapıyor diye yönetimdekiler ya mudür oldu kalanıda her servise servis sorumlusu fazladan kalanlarda döneri farklı yatışı fazla olan yerlerde yatarak hastanede buraları ben yarattım diyerekten gezmekteler bir tane yalan diyen çıkamaz

vatandaş / 02-01-2018 18:30:00

sendikacılar tüm koltukları doldurdular siyasetciler sendıka ile iş yaptıklarından dolayı yanlış yapıyorlar özellik le hüseyin filiz bey yanlış yönlendiriliyor sendika sendikacılığını bitirmiştir güzel temiz dürüst yüzler lazım sendikada bunlarla olmaz işten anlamayanları otutturup kendileri yönetiyor sağlığı oda olmuyor ve içine ettiler sağlığın giden vali bey ve genel sekreter olaya ok yakında tam düzeldi derken karıştı ortalık hadi hayırlısı

ye kürküm ye / 02-01-2018 16:31:00

Ben sadece sunu soruyorum sendika yönetimindeki yandaş arkadaşlar nerelerde çalisiyor ne iş yapiyorlar döner sermayeden ne pay aliyorlar ne kadar nöbet parasi aliyorlar?

sansar / 02-01-2018 15:39:00

kurt bey sonuna kadar haklısın

ŞEMSETTİN ÇALIŞKAN/Ç.D.H-Hastane Personeli / 02-01-2018 13:15:00

Ülkemizin Üstü Kapalı olan ve bir çok Siyasinin yanıldığı Sorunlar: Sadece Çankırı'nın değil Tüm Türkiye'nin problemi.Siyasileri yanıltıyorlar.Tüm Parti çalışmalarına katılıyorlar ama kesinlikle Sayın Cumhurbaşkanına ve dolayısıyla partisine büyük zararları var.Bu insanlar Hükümet destekli çalışıyorlar işin kaymağını yiyorlar ama içlerinde; bizim gibi Fetö düşmanı Erdoğan'ı canı pahasına destekleyen insanlardan nefret edip çaktırmadan o tip insanların huzurunu bozanlar iki yüzlüler var.Kamuda ki personellerin çoğu bu insanlar yüzünden Sayın Cumhurbaşkanı ve Partisine cephe almış durumdalar.Merkezi Müdahale ile Ülke Genelinde Tüm Yönetim kadrolarının değiştirilmesi gerekir.2019 seçimleri öncesi bu değişim mutlak suretle yapılmalı.Çünkü kendi menfaatleri ve keyfiyetleri doğrultusunda kurumları babalarının çiftliğine çevirdiler.Bu yazılarımızdan dolayı bizim huzurumuzu çok bozdular ama biz Allah'dan c.c başka kimseden korkmuyoruz,menfaat zaafımızda yok.İnsanların bir çoğu bunlardan korkudan bize selam veremiyor.Öyleki kendilerini bu insanlara o kadar çok adamışlar ki bizim facebook paylaşımlarımıza beğeni yorum yapmaya dahi korkuyorlar.Doğruları söylemeye ve zamanı geldikçe yasal zeminde hesap sormaya devam edeceğiz.Bir birimden aldırıp 2 gün sonra burasının adama ihtiyacı yok deyip başka birime aldırın,sonra oraya kendi adamınızı aldırın.(Şahsıma bunu yaptılar)Kurumlarda ki koltuklara,köşelere ve rahat yerlere kendi içinizden insanlar oturtun,insanlara olmadık haksızlık yaparak huzurlarını bozun.?Yok öyle; Çilesini bizim çektiğimiz davanın keyfiyetini size sürdürmeyeceğiz.Ne demişler ''Kurt kışı geçirir ama yediği ayazı unutmaz'' Sayın Mustafa Çelik seni tebrik ederiz.Bu haberin Devlet İdarecilerine kadar ulaşmasını ümit ederiz.

hastane çalışanı / 02-01-2018 11:37:00

diş hastanesinde çalışan bir personelim. sendikadan bahsetmek istemiyorum. çünkü asıl sorun sendika değildi. ve inşallah ibrahim beyin gitmesiyle bu sorunlar ortadan kalkacak. çünkü ibrahim beyin hekimlere yönelik tutumları yüzünden çok sayıda doktor hastaneden ayrıldı. Eğer İbrahim bey görevden ayrılmasaydı daha fazla doktor gidecekti. hastanede şu anda çalışan doktor sayısı19. bu sayı artmadıkça hastanede iyi hizmet verilemeyecek. inşallah barış beyin başhekim olmasıyla bu sayı artacak ve yeni hastaneye geçilmekle birlikte daha iyi hizmet sunulacak..

/ 02-01-2018 01:38:00

Böyle iyimi .ağzı olan konuşuyor.

KURT / 01-01-2018 22:05:00

DEĞERLİ HASTANE ÇALIŞANLARI SEVERSİNİZ SEVMEZSİNİZ AYRI KONU.AMA BU ŞAHISLARA PİRİM VERMEYİN ARTIK.GERÇEKLERİ YAZIN.NE HERHANGİ BİR CEMAAT,NE SİYASİ PARTİ NEDE SENDİKAYA EYVALLAHIM OLMADI OLMAZDA.BOŞ ŞEYLERLE KENDİNİZİ KANDIRMAYIN SİZİN GERÇEK YÜZÜNÜZÜ HERKES BİLİYOR.

KURT / 01-01-2018 22:01:00

Herkes kimin ne olduğunu gayet iyi biliyor.Hodri meydan.kimlerle ne halt yenmişse gider mahkemede anlatırsın.Benim alnım açık sizin gibilere pabuç bırakmayacağım buda böyle biline.kendine güveniyorsan rumuzunu açık bir şekilde yaz istersen kara.....!

k.o / 01-01-2018 17:11:00

KURT denen rumuzlu arkadaş senin kim olduğunu herkes biliyor (Asıl rumuzun Kurt Bey)olarak biliniyor.Senin ne naneler yediğini de bütün hastane biliyor.Makam için kimlerle kiminle ne hatlar karıştırdığını unutmadık.(k.o)

KURT' a cevap / 01-01-2018 17:06:00

Kurt rumuzlu arkadaş sanırım sen Fetocusun yada fetoyu sevenler kollayanlardan birisin kuyruk acın mı var..!

ak partili / 01-01-2018 16:22:00

bu konuyu cumhurbaşkanımıza neden bildirmiyoruz arkadaşlar?

KURT / 01-01-2018 15:25:00

Tuna DİNÇ ve saz arkadaşlarının ne kadar bencil,menfaatleri uğruna yapamayacağı hiç bir şey olmayan ve sayın VEKİLİ ne kadar yanlış yönlendirdiklerini herkes kısa süre sonra görecek.Sağlıktaki FETÖ-PDY soruşturmalarını nasıl sulandırdıklarını,vatansever kişilere kendilerine biat etmedikleri için attıkları iftiralar ile zulmettiklerini herkes anlayacak.Bunu sayın filizde anlayacak ama onun içinde geç olacak malesef.HER NE İFTİRA ATARLARSA ATSINLAR,HANGİ TEZGAHI KURARLARSA KURSUNLAR.İNADINA VATAN SEVGİSİ,İNADINA BAYRAK SEVGİSİ,İNADINA HALKA HİZMET.ŞÜPHESİZ MEVLAM EN DOĞRUYU BİLENDİR.

saglıkcı / 01-01-2018 11:39:00

tuna dinç bey ben buraya kimi istersem onu baş hekim yaparım diye övünüyordu tunanın dedigine itiraz etmeyecek birini buldu o kadarda degil bir doktor bir kişinin aklıyla gidecekse yazıklar olsun bıraksın görevi

Emekli / 01-01-2018 10:09:00

Ğerçekten seyfi bey doktor olarak ve hastaya davranış olarak mükemmel birisi diş hastanesinin başdan aşağı yenilenmesi lazım en basit 20 yaş dişini bile çoğu doktorlar çekmiyor ankaraya ğit diyorlar bu nasıl diş hastanesi bu kayırmalar yerine vatandaş memnuniyet odaklı çalışsalar daha iyi olacağını düşünüyorum.

Ak genç / 01-01-2018 01:41:00

Çankırı söylenenler doğru ise ki doğru 15 temmuz u yeniden yaşıyor şuanda.hain askerler vatandaşına silah sıktı onların vergileri ile alınan para ile.Suan akp Çankırı'nın oyundan aldıgi güç ile vatandaşını ezmekte.sefasini sağlık sen yoetimindekiler sürmekte.cumhurbaskanımızın asla onaylamayacagı bu kepazeligi milletvekillerimizin ve ak parti il yönetiminin derhal durdurması lazımdır.koskoca sağlık camiası sendikaya mi kaldı.tüm sendika yönetiminin her bireyi çokmu özel de her biri yönetici konumunda.az kaldı Konu Ankara ya iletilecek.

/ 01-01-2018 00:42:00

son beş yıldır Çankırımızın insanı başta Kırıkkale ve Ankara olmak üzere göç eder gibi diş tedavisine gidiyor ve çok memnun ayrılıp eşe dosta tavsiye ediyor. Bunun sorumlusu sorumluları araştırılsın. Bu insanlar neden il dışına gidiyor Şapkanızı önünüze koyun düşünün kişisel menfaatlerinizi ön plana koymayın.Ya menfaatlerinize kilit vurun yada Hastane(mi-ni ) ze . Tercih sizin.

sağlık çalışanı / 31-12-2017 15:45:00

İddialar araştırılsın daha ADSM'de neler çıkacak emin olun bundan.İbrahim Coşkuner bilmiyormu E.E. denen personelin yediği naneleri bir araştırın bakalım altından neler çıkıyo.Çoşkunere biyat edersen her şey mübah.kendisine yalakalık yapacaksın ona iltifatlar edeceksin sağdan soldan personelden ispiyonlar yapacaksın senden iyisi olmaz.Çoşkunerin yüzünden o kurumda kimsenin huzuru yok.bütün personel kan ağlıyor.Ağa babaları k.ş. yönetime giremeyince sahip çıkamadı heralde kankasına.Sağlık Bakım hizmetleri sorumlusu yaptığı hanfendi kiminle samimiyeti var araştırın.Herkesi birbirine düşürdü herkesin hakkında dedikodu yapıyor herkese iftira atiyor.Tek amacı bir gün müdür koltuğuna oturmak.Ne onu ne tunayı nede başhekimi seven bir sağlıkcı varmı lütfen araştırın.Bunun tek sorumlusu C.K.,Hüseyin Filiz ve Mustafa Potukoğlu dur.

ahmet metin / 31-12-2017 15:21:00

sayın admin bi önceki haberinizde Çankırımızın insanının ne kadar rahatsız oldugu yorumlarda açık ve nettir. Yazdıgınız her satırın altına imzamı atıyorum haksızlığın hukuksuzlugun karşısında durdugunuz için sizi tebrik ediyorum .Parti içinde bencil insanların sayısı aşırı arttı bu durum akp ye sadece oy kaybettirir.sayın milletvekillerimizi ve akp genel merkezini Çankırılının bu sesine duyarlı olmaya davet ediyorum.