Bugün...



Şok Şok Çankırı’da İmar Planına Aykırı Ve Kaçak Olarak İlave İnşaat Yapan Siyasetçi Kim?
Tarih: 12-03-2019 20:30:44 Güncelleme: 12-03-2019 20:47:44 + -


İlimiz Buğday Pazarı Mahallesi sınırları içerisinde bulunan bir iş yeri işletmecisi (sahibi) imar kanunlarını tanımayarak iş yerinin önünü ikinci bir ticarethaneye çevirerek tepki toplamaya başladı.


Şok Şok Çankırı’da İmar Planına Aykırı Ve Kaçak Olarak İlave İnşaat Yapan Siyasetçi Kim?

Kaçak İlave İnşaat Yapan Siyasetçi Kim?

 

Kamu Zararı Engellenmeli

 

Yaptığı İş Kaçak Ve Ruhsatsız!

 

-Çankırı’da Kaçak İlave İnşaatı Kim Yapılıyor-

 

Yasa Tanımıyor, Durdurma Kararı Var, Durmak Bilmiyor

 

Kaçak Yapılan İlave İnşaat Tepki Toplayarak Siyasete Gölge Düşürüyor!

 

Çankırı’da imar kaçakçılığı yapan siyasetçi kanunlara karşı çıkarak, hemde kendi kafasına göre ruhsatsız, izinsiz, belgesiz, en acısı da Çankırı Belediye Başkanlığının inşaatı durdurma kararlarına rest çekerek inşaatı devam ettirmesi bu siyasetçinin arkasındaki gücün kim olduğu tartışılıyor, araştırılıyor.

 

İlimiz Buğday Pazarı Mahallesi sınırları içerisinde bulunan bir iş yeri işletmecisi (sahibi) imar kanunlarını tanımayarak iş yerinin önünü ikinci bir ticarethaneye çevirerek tepki toplamaya başladı. Bu şahsa dur demeyenlere de beddua ediliyor olması da ayrı bir olay.

 

Seçim Arifesinde Bu Siyasetçiye Destek Veren Diğer Siyasetçilere Beddua Okunuyor!!!

 

İmar kanunlarına karşı gelen, yasakları delen kişinin mevcut iktidar partisinin eski İl Genel Meclis üyesi olduğu iddia ediliyor…

 

Biz Gazeteciler, İnternet Medya sahipleri olarak "Derdimiz Bu Kentin İmar Sorununu Çözmek, Çankırı’daki Yolsuzluklara Dur Demek" için önemli haberler yaparız. Yapmaya da devam ederiz. Bundan kimse gocunmasın, bizleri tehdit etmeye de cesaretlenmesin. İşin içine siyasetin girmesiyle üzücü durumların ortaya çıktığını dile getiren www.haberci18.com İnternet medyası tüm yetkilileri bu konuda da çekinmeden uyarıyor.

 

Tabi bunun içerisinde üzülerek söyleyeyim bu siyasetçinin arkasında bir Çankırı milletvekili, siyasetçiler dahi var. Bu üzücü bir olay. 

 

-Belediye Başkanını Göreve Davet Ediyoruz-

 

Ayrıca vatandaşları doğru bilgilendirmek gerektiğini ve menfaat gözetmeksizin kentin geleceği için bu inşaatın durdurulması, yıkılması için kararlı olunması gerektiğini ifade eden şahsımız "Çok bağıran, Adalet Ve Kalkınma Partisinin kaymağını yiyen, yemeye devam eden kişilerin İmar kaçağı inşaat yaptıklarını ortaya çıkarttı."

 

İnşaat Son Sürat Devam Ediyor

 

Bir an önce bu inşaat durdurulmalı, oluşacak kamu zararı engellenmelidir. Aksi takdirde konuyu yargıya taşımaları için Belediye Başkanlığına uyarıda bulunuyoruz.

 

İmar planına aykırı ve kaçak olarak ek bina yapılması belediye kaynaklarının çarçur edilmesidir” diye konuşan vatandaşlar Çankırı’da yaşananlardan rahatsız.

 

Belediye Duruma Duyarsız Kalmıyor

 

Not: Edindiğimiz duyumlara göre Belediye Başkanlığının kaçak ilave yapılaşma ile ilgili olarak  “İmar Kaçakçılığı Yapan Siyasetçiye" inşaatı durdurması konusunda uyarıldığı, gerekli yazıların gönderildiği bilgilerini duymuş bulunmaktayız. Anlaşılan Belediye gerekli görevlerini yapıyor, konuya duyarsız kalmıyor.




Bu haber 5916 defa okunmuştur.

Etiketler :
mehmet / 15-03-2019 17:07:00

Sayın editör bu yol işgalini de haber yapmanızı rica ediyoruz. Bu da ilimizi ve halkımızı ilgilendiren bir konu. Bakın kaç yorumda bu konuyu halkımız dile getirmiş, lütfen sizde sessiz kalmayın. Teşekkürler

hilmi / 15-03-2019 09:01:00

Yorumları okuduktan sonra bu sabah işe giderken söylenen taksinin olduğu caddeden geçtim, gerçekten de bu ne kardeşim. galerinin 8 tane devletin yolunda arabası var, birde hepsine satılık tabelası asmış. Taksi durağı desen öyle, dubalarla yolu sen nasıl kapatırsın, bu ne cesaret bu ne aymazlık, bu ne utanmazlık. O civarda otursam çoktan kavga çıkmıştı taksicilerle. Yetkililer bir an evvel halkın huzuru açısından bu duruma müdehale etmelidir. Kimse kamu alanını bu şekilde ticari kullanım için kullanamaz. Bu çevrede zaten park yeri sıkıntısı var. Birde bunların işgali durumu iyice kötüleştirmiş. Yakışmıyor Çankırımıza ve yetkililerimize.

zeliha / 14-03-2019 13:29:00

Mehmet bey yorumunuzda haklısınız ama kaçırdığınız bir durum daha var. o taksi durağının diğer başını da galerici işgal etmiş durumda. galeri devletin yolunu kendi vitrini gibi kullanıyor. geçerken saydım tam 8 tane araç parketmiş, 5 tanesi taksinin olduğu hizada diğerleri karşı konyalı apt önünde boş bulduğu yerlerde. kanun var ama uygulayan yok. sonra vatandaş orda evine gelip park yeri bulamayıp trafiği aksatmadan yol kenarında boş yer beklerken polis gelip azarlar gibi plaka okuyup devam et diye bağırıyor. kanunun uygulanmadığı yerde zorbalık başlar bunu unutmayın. o galerinin de taksinin de vatandaşın yolunu park yerini işgal etmeye hakkı yok. susanlarda onlar kadar suçludur, gerekli işlemi yapmayanlarda aynen suçludur. yetkilileri göreve davet ediyoruz.

mehmet / 14-03-2019 11:42:00

Siz onu bunu bırakın da telekom lojmanı yanındaki taksi durağının beton dubalarla işgal ettiği devletin yoluna bir çare bulun. adamların 5 araçlık ruhsatı var yer işgali 15 araç, 2 haftadır şahıslar beton dubalarla çaya doğru yerlerini genişletip duruyorlar. kimse de buna ses çıkarmıyor. yakında kavga çıkar haberiniz olsun. nersi burası teksas mı, berde yetkililer, hiç mi buranın önünden geçmiyorsunuz. bu şahızlar devlet yolunu nasıl keyfi işgal edebiliyorlar. kaldırtın o dubaları sayın yetkililer. biz demi kafamıza göre yer işgal edip duba zincir yapalım.

Mehmet A. / 13-03-2019 17:22:00

Kimse burda Hüseyin Boz'u savunmasın. İrfan yolsuzluk yapmışta Hüseyin Boz mu suçluymuşta. Kardeşim Hüseyin Boz İrfan Dinç'in yardımcısı değilmiydi ? Her atılan imzada haberi varmıydı vardı, verilen yapılan herşeyde onunda imzası vardı onunda bilgisi vardı. Kimse sütten çıkma ak kaşık değil. Mantıken insan düşünür deniliyorki yolsuzluk yapıldı kim yaptı belediye. Ee bu yolsuzluk yıllarca yapıldıysa başkanda yardımcılarıda herkes suçlu.

Yunus SONKALE / 13-03-2019 13:07:00

Merhaba, herşeyden önce haberci18 Mustafa Bey’i Çankırı’nın sorunlarına cesaretli bir şekilde tercüman olduğu için tebrik ederim. Benim herhangi bir siyasi görüşüm yoktur, siyasettende şiddetle nefret ederim benim için hepside aynı. Şahsi fikrimi söylemek istiyorum ama ben Hüseyin BOZ Bey’in Çankırı’ya verebileceği hiçbir şey olmadığını düşünüyorum. Yani belediye başkanı olabilecek bir durumu olduğunu düşünmüyorum. Raif Bey çok sempatik ama parti yanlış. Hakkı ESEN i açıkcası tanımıyorum. Belediyenin değişmesi taraftarıyım çünkü artık belediye çok kirlendi.

ÇANKIRI / 13-03-2019 10:01:00

daha durun bu millet irfan dinç,i mumla arayacak

ahmet yenılmez / 13-03-2019 09:30:00

sungur tekın bey haklısınız bu dedıklerınızde ama velakın ırfan varken kımsenın sesı cıkmıyordu hayırdır huseyın boz baskan olunca herkezde bı telase olmus bızde bunu anlamadık kım ızın verdıyse onun zamanında yıkılmalıydı bekleyın baskan bı secılsın beledıye encumen adayları bı oy kullansın bu konuda bırısı onerge versın ondan sonra bakalım ne olacak bende ısterım kacak yapılasma olmasın ıyı gunler

serkan terli / 13-03-2019 08:49:00

muhsin yazıcı parkının dibinde celal kamanın inşaati var. oda gözgöregöre yola girdi. kimseye güç yetmiyor. ama bu dünyanın ahiretide var. kul hakkı deler deler çıkar. Bakıyorum belediye başkanıyla yemek yiyen resim çektiren kim varsa mutlK bır yerı işgal ediyor. ne kaldırım kaldı ne yol. hakkımı helal etmiyorum.

mehmet / 13-03-2019 08:47:00

Değerli site takipçileri, bu siteden başka kamu yararı gözeten başka haber sitesi var mı? Çankırı da seçime 20 kala bir günde iki bomba haber çok bile bize, haberciyi üzmeyelim. Bilakis cesaretinden dolayı kutlayalım.

Haluk FİDAN / 13-03-2019 07:27:00

Habercileri tehdit ederek ve susturmaya çalışarak hiçbirley elde edemezsiniz, sadece kendi karaktersizliğinizi ortaya koyarsınız. Ben Mustafa ÇELİK Beyefendiye bir Çankırı’lı olarak teşekkür ediyorum. Sizi ve sizin gibileride Allah’a havale ediyorum. Ahlaksız ve kuralsızlar.

Sungur TEKİN / 13-03-2019 07:21:00

Bazılarının Ağlaya ağlaya AKP il yönetimine girmelerindeki sebep bu muydu. Sadece bir burası mı? Belediye başkanı Hüseyin BOZ, Cafeler,.... daha nereleri saymakla bitmez. Özel Karatekin Hastanesinin Gasp ettiği yerler ve bunlara bir açıklama bekliyoruz. Ben belediye başkan adayıyım başkanım diye gezmeli değil bunlara cevap vermelisin sayın başkan?